Prolog

Co się dzieje kiedy połączymy ze sobą dwa różne żywioły? Taka na przykład woda, chcąc ją połączyć z ogniem ugasimy go. Z nami jest trochę podobnie, spotyka się dwoje ludzi o różnym poglądzie na ten świat i w pewnym momencie jedno z nich pragnie drugiemu pokazać lepszą drogę, dzięki której może przeżyć swoje życie lepiej. Oczywiście nie zawsze się to udaje. W tym przypadku woda to ona, a on jest jak ogień nie do ugaszenia, który zbyt szybko się rozprzestrzenia. Jednak gdy opanuje Cię to uczucie kiedy bardzo kogoś kochasz, a nie możesz z nim być, zaczynasz powstrzymywać te parzące płomienie, dając się ugasić, tylko po to żeby nie stracić osoby na której Ci tak bardzo zależy. Zmieniasz się dla niej, robisz wszystko by zatrzymać ją obok siebie, choćby miało to oznaczać iż musisz poświęcić o wiele więcej niż posiadasz.
Ona to taka delikatna dziewczyna z pasją, mająca wszystko, a zarazem nic. On to taki chłopak bez konkretnego celu, który musi walczyć, aby otrzymać to czego pragnie.
Połączyło ich przeznaczenie, które w prost domaga się swojego dopełnienia. To nie będzie łatwe, bo przecież nic w życiu nie jest takie proste. Jednakże dzięki temu, iż obydwoje mają nadzieje, wiarę oraz uczucia które ich łączą czyni ich o wiele silniejszych od ludzi, którzy pragną zniszczyć ich życie oraz relacje, które są pomiędzy nimi.




Od autorki: Witam, założyłam drugiego bloga i mam nadzieje, że ta historia się wam również spodoba jak poprzednia. Prolog zbyt dużo nie zdradza, ale to dlatego że lubię jak czytelnicy poznają bohaterów i fabułę dopiero czytając rozdziały. Jest to miłosna opowieść, jednak chce przez nią ukazać, również poglądy ludzi o zupełnie innych życiach.

CZYTASZ = KOMENTUJESZ
Jeśli już przeczytałaś/eś rozdział, proszę zostaw w komentarzu swoją opinię :)




49 komentarzy:

  1. Ciekawie się zapowiada ;) zaintrygowałaś mnie <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy prolog na pewno bede czytac ;) @Juusteenn

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawie się zapowiada *.* Będę na 100% czytać <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapowiada się na prawdę ciekawie.:)
    Czekam na kolejne rozdziały.;D

    @Michaelowax3

    OdpowiedzUsuń
  5. zapowiada się fajnie ;)
    @Talalovely

    OdpowiedzUsuń
  6. No i przez ciebie nie będę spać w nocy bo będę się zastanawiać jak się akcja rozwinie ^^
    Ciekawie się zapowiada ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny prolog! <3 Będę czytać <3

    OdpowiedzUsuń
  8. No,no,no... zapowiada się świetnie!! <3 Chcę już I rozdział *____* <33

    OdpowiedzUsuń
  9. No,no,no... zapowiada się świetnie!! <3 Chcę już I rozdział *____* <33 (w poprzednim komentarzu zapomniałam się podpisać,wybacz :* ) @ImWildBelieber

    OdpowiedzUsuń
  10. czekam na I rozdział informuj mnie jak możesz na TT @SpringLoveee

    OdpowiedzUsuń
  11. Prolog cudowny.:D Nie mg. się doczekać pierwszego rozdziału.:)

    OdpowiedzUsuń
  12. No prolog wkręca ;dd będę czytać na pewno ;)) @mercii_x
    myślę że to będzie twój następny sukces :d

    OdpowiedzUsuń
  13. świetny prolog, bardzo mnie wciągnął, nie mogę się doczekać na I rozdział xx

    OdpowiedzUsuń
  14. ughh, świetny prolog <3 x

    OdpowiedzUsuń
  15. Już mi się podoba :)
    @Evelina_F
    http://lovewinsintheend-fictionstory.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. świetny prolog! :) czekam na pierwszy rozdział z niecierpliwością :)

    OdpowiedzUsuń
  17. nie no świetne, na pewno będę czytać :)- @KingOfKidrauhl

    OdpowiedzUsuń
  18. ciekawy prolog, taki tajemniczy i wyjaśniający co nieco. ciekawe co będzie dalej, poinformuj mnie o nn na @umbbieber i zapraszam do siebie http://life-can-surprise.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny prolog. Widzę że inspirowałaś się teledyskiem ALAYLM. Ja mam napisane opowiadanie z 5 rozdziałów inspirowanych tą piosenką i teledyskiem :) Nie mogę się doczekać rozdziałów. Informuj mnie o tym opowiadaniu też. XD

    @SailinStyle

    OdpowiedzUsuń
  20. zapowiada się ciekawie :D

    OdpowiedzUsuń
  21. na początek jest bardzo ciekawie :) czekam na nn ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Jak na razie zapowiada sie ciekawie. Bie moge doczekac sie rozdzialow. :))

    OdpowiedzUsuń
  23. świetne, możesz mnie informować? @flawlessjustins

    OdpowiedzUsuń
  24. ciekawie, informuj mnie :) @brookstube

    +zapraszam do siebie! http://dijaw.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  25. dfsfyfeswh cudownie sie zaczyna :3

    OdpowiedzUsuń
  26. hahha widze juz 28 komentarzy, ty to masz szczescie, cholero jedna ;p
    ja jak mam 10 to sie ciesze, ale nie mam nawet co powrownywac twojego pisania do mojego ;p
    informuj mnie prosze na tt @Aluszru
    bede starala sie cytac na biezaco, ale wiesz jak jest, czasem nie ma czasu ;<
    mam nadzieje ze szybko dodasz 1 rozdzial, bo prolog faktycznie malo zdradza ;)
    Buziaki
    Aluszru
    http://mpsth.blogspot.com
    http://dont-trust-you.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. bardzo ciekawie się zapowiada, tak tajemniczo i w ogóle :) czekam na pierwszy rozdział, oczywiście informuj mnie jeśli możesz / @justinsladyx

    OdpowiedzUsuń
  28. Zaintrygowałaś mnie ostatnim zdaniem (Jest to miłosna opowieść, jednak chce przez nią ukazać, również poglądy ludzi o zupełnie innych życiach). Jednak nie tylko ostatnim zdaniem. Cały ten tekst jest świetny!
    Mam nadzieję, że opowieść ta będzie tak samo wyśmienita jak i jej krótka zapowiedź w prologu.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  29. Ciekawie, ciekawie. Pięknie jest muszę ci powiedzieć. Prolog bardzo fajny, taki edukacyjny hah , daje dużo do przemyśleń i teraz nam troszę pomieszasz w glowach. Zwiastun zrobiony jest zajebiście. Hmm.. perfekcja.. patrz nawet ci sami bohaterowie.. no nie mogę.. xD Dziękuje że ze mną wytrzymujesz.. no i cóż czekam na rozdziały. Jestem ciekawa cos ty tam nawymyślała. ;p

    OdpowiedzUsuń
  30. Ciekawie sie zaczyna czekam na nn:)

    OdpowiedzUsuń
  31. zainteresowało mnie. kochana informuj mnie/ @ollune

    OdpowiedzUsuń
  32. Jezus, już kocham to opowiadanie<3. Boże nie mogę się doczekać pierwszego prologu<3.
    @nastiily

    OdpowiedzUsuń
  33. omb omb omb ciekawie :D czekam na 1 ! :) @seciute

    OdpowiedzUsuń
  34. fajne czekm na roździał ; )

    OdpowiedzUsuń
  35. aww zajebiste<3 czekam na nowy rozdział. mogę liczyć na informowanie? @kasnkjs

    OdpowiedzUsuń
  36. Zapowiada się ciekawie :)
    @MyOnlyBiebur

    OdpowiedzUsuń
  37. Będe czytać . :D

    OdpowiedzUsuń
  38. Świetny prolog! Jestem pod ogromnym wrażeniem i z niecierpliwością będę czekać na nowe rozdziały. Pozdrawiam @swaggy_hero :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Wow, cudny prolog :)
    Wciągnął mnie i nie odpuszczę, idę do pierwszego rozdziału :)

    @AudreeySwag

    OdpowiedzUsuń
  40. Swietnie sie zapowiada :))(

    OdpowiedzUsuń
  41. prolog super, zobaczymy jak będzie dalej :) :*

    OdpowiedzUsuń
  42. WOW zapowiada się wspaniale <3

    OdpowiedzUsuń